Brandépítés

Bizonyára elgondolkodott már azon, hogyan tehetné vállalkozását jövedelmezővé, weboldalát, YouTube csatornáját nézetté, önmagát ismertté, mindezt költséghatékonyan.  Egy márka bevezetése, felépítése komoly munkát igényel. Hosszú folyamat, amelynek során ügyfelei „megtanulják”, hogy mire asszociáljanak az Ön vagy cége neve hallatán. Érdemes jól csinálni, hiszen a befektetett munka megtérül!
 

A brand szó jelentése

A brand szó jelentése: márka. A fogalom összefoglalja egy termék, szolgáltatás arculatát, szlogenjét, logóját és mindazt, amit a célcsoport tagjai képzelnek a márkanév hallatán az adott termékről, szolgáltatásról. Ezek pozícionálják a piacon a brand helyzetét, ezek adnak összehasonlítási alapot a konkurensekkel.
 

Hogyan erősíti a brandet a YouTube?

A folyamatos jelenlét, megjelenés az emberek fejében elülteti a gondolatot, amelyet minden, a céggel való további találkozás erősít, míg vásárlóvá vagy ügyféllé nem válnak. Ennek egyik kiváló és költséghatékony eszköze a YouTube hirdetés.

A YouTube közösségi oldal, amely egyre inkább háttérbe szorítja a televíziózást. A falhasználók kedvük szerint válogathatnak a megtekinteni kívánt videók között, amely remek lehetőséget biztosít a brand, a márka erősítésére. A különböző YouTube hirdetési formátumok segítségével szöveges, képes és videó formában is megjelenhet, célzottan építheti márkáját – és karrierjét!
 

Mi szükséges ahhoz, hogy hatékony brandépítő eszközként funkcionáljon a YouTube reklám?

  • Olyan videó, amely az első 5 másodpercben megragadja az érdeklődő figyelmét (mert 5 sec után a felhasználó elkattinthat)
  • Olyan videó, amely merőben eltér a versenytársakétól mondanivalójában és/vagy képi világában
  • Megfelelő célzás (akár kor, nem, földrajzi elhelyezkedés alapján)
     

Milyen veszélyei vannak a YouTube hirdetéseknek?

  • A rosszul elkészített videó negatív visszhanggal járhat (az érdektelen, rossz minőségű videó azonnal megjelenő kritikát kaphat, hiszen a YouTube oldal interaktív)
  • A túlzott mennyiségű reklám szintén ellentétes hatást érhet el (gondoljon a televíziós reklámok tömkelegére)
  • A nem megfelelően célzott hirdetések nem a kívánt célcsoportot szólítják meg

Kerülje el a csapdákat, veszélyeket, bízza kampányait profikra! Segítünk ismertté tenni Önt vagy vállalkozását, bevezetni brandjét, elkészíteni YouTube hirdetését. Kollégáink állnak rendelkezésére, forduljon hozzánk bizalommal!

YouTube hirdetés ajánlatkérés